dimecres, 30 d’abril del 2014

Un nou repte...una nova prova...

Ja sabeu que el meu cap va maquinant tot el dia, bé, quasibé tot el dia perquè haig de reconèixer que un bon nombre d'hores també el tinc bastant ocupat amb la meva feina (fet que m'encanta!!).

Total, l'altre dia vaig rebre un mail del blog MEGASILVITA que ja em va flipar: el RETO DREAM TEAM DULCE!!!! 

Ja us podeu imaginar que tan sols amb aquest nom ja em vaig emocionar, doncs imagineu-vos quan vaig descobrir que serà un concurs mensual, en el qual cada mes et donaran una recepta i tu h(o sigui JO) hauràs de fer-la igual o maquejada segons el teu propi criteri, tenint en compte que puntua tant l'aspecte com la fotografia (aixxxx....hauré de tibar del fotògraf de la família....jijiji).

Així que aquí em teniu un altre cop, donant voltes i voltes sobre el repte del primer mes, justament un plat que no havia ni vist en me vida!!! 
Pastís de creps!!! Uuuooooo.....ja us aniré explicant l'aventura!!!

Crepes, crepes, crepes, crepes, crepes,...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Amb l'opció de "nom i URL" podeu posar el vostre nom i deixeu en blanc el URL, així sabré com us dieu!! Gràcies pels vostres comentaris!!