dimarts, 29 d’abril del 2014

I ara què...no li agrada el formatge!!!

L'altre dia tenia trobada familiar per celebrar el dia de la Mona, i vaig pensar que seria una bona oportunitat per repetir els Cupcakes de Mojito que tan èxit van tenir per la calçotada.

Així que li comento al meu germà gran:
-Ei, he pensat que faré els cupcakes de mojito aquest diumenge i així els podeu provar.
-Ah, molt bé. Doncs a veure que tal!
-Van agradar molt l'altre dia a la calçotada, i com que per sobre porten una crema feta amb philadelphia, és molt lleugera.
-Philadelphia???? Jo no menjo philadelphia...no m'agrada el formatge ja ho saps.
-Aps, clar, és veritat, philadelphia és formatge...bueno, ja xerrarem, adéu....



I pensava, "ai pobre, ara no podrà menjar els cupcakes de mojito..."perquè per molt que no li hagués dit, s'ha de tenir en compte que SI que es nota el gust de philadelphia...impossible d'enganyar-lo!!

Vaig començar a buscar alternatives amb cremes de mantega (que tampoc ho vaig comentar que eren en base de mantega per si de cas...) i entre pàgines i pàgines vaig acabar escollint-ne una.
Vaig fer la meitat amb la crema de formatge i la meitat amb la crema de mantega. La sorpresa va ser quan va agradar molt més la de mantega que la de formatge!!!!!

Per tot això, us penjo la opció de la crema de mantega de mojito per si teniu gent que no li agradi el formatge o, simplement, preferiu aquesta!! Els cupcakes de mojito els vaig fer seguint la recepta que ja us vaig penjar l'altre dia perquè són boníssims!!

Crema de mantega de Mojito
Per la crema:
125g mantega sense sal
215g sucre glas
3 cullerades suc de llima
1 cullerada llet
3 cullerades ron blanc
Fulles de menta

Preparació:
Barregem el suc de llima amb les fulles de menta en un got petit i ho deixem reposar.
Batem la mantega amb el sucre glas fins que s'ajuntin.
Afegim el suc de llima (sense les fulles de menta), la llet i el ron blanc, batent a poc a poc durant uns 5 minuts.
Anem observant fins que veiem que la crema té una textura adequada per poder fer la decoració.

NOTA: Jo vaig afegir-hi una mica de colorant verd en gel perquè volia que tingués un toc tirant a verd, però aquests colorants són molt potents i em vaig passar una mica. Oooohhhh... Potser hagués quedat millor de color natural o amb colorant blanc. Serà qüestió de tornar-ho a intentar!! :-P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Amb l'opció de "nom i URL" podeu posar el vostre nom i deixeu en blanc el URL, així sabré com us dieu!! Gràcies pels vostres comentaris!!