dissabte, 22 de març del 2014

ESPERANT VOLUNTARIS

M'encanta fer postres, crec que és una de les coses que més em relaxa. Tot i que haig de reconèixer que m'enfado molt quan alguna cosa, degut a la inexperiència, em surt malament. De fet, fer llista d'ingredients, comprar els que et falten, posar-te a fer la massa, enfornar-la i que llavors no et surti com volies que sortís....fa moooooolta ràbia!

Però quina és la millor part??? Quan amb cara moixa poses el plat a la taula i els que estan asseguts ho proven i et diuen: "mmmmm....que bo no?". Aquest és el moment, el moment en que la cara et canvia i va apareixent un somriure....és igual que no hagi sortit com a la foto que havies vist....els ha agradat igualment!!! (Val, d'acord, són la meva família i potser això també influeix en la bona predisposiciô de la seva valoració però en aquell moment és igual jijiji).

Així que ja porto dies pensant en la pròxima recepta. Hi somio i tot! 
Ara em volten pel cap dues opcions: cupcakes de Ferrero Rocher o New York cheesecake. Quina elecció tan dura...

El gran problema és que em falta gent perquè ho provi tot i s'ho mengi. Així doncs, hauré d'anar a la recerca de voluntaris afamats!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Amb l'opció de "nom i URL" podeu posar el vostre nom i deixeu en blanc el URL, així sabré com us dieu!! Gràcies pels vostres comentaris!!