dijous, 27 de març del 2014

AMPLIANT LA BIBLIOTECA

Buffff...això de l'Amazon és d'allò més perillós...entres, comences a fer el xafarder i, de sobte, sense saber molt bé com, et trobes que tens 5 productes a la "cesta"!!

Així va començar...mira aquest llibre pot estar bé, ostres aquest bloc que tan m'agrada té també llibre...a veure?? I així la "cesta" va augmentant i damunt et diuen que amb un sol clic ho tens a casa en 48 hores, que més es pot demanar!!!

Doncs ja us ho podeu imaginar no? Ja tinc 3 llibres més de receptes de cupcakes i pastissos de pisos (que són un dels meus objectius pròxims) i, a més a més, per tal d'alimentar bé la meva obsessió, m'he comprat dos novel.les que van lligades amb aquests pastissets tan bons:

- Encuentrame en el cupcake café, Jenny Colga

- La mejor manera de comerte un cupcake, Meg Donohue

Ara si que ja tinc el cap ple d'idees per fer...bufff quina feinada que se'm gira!!! Jajaja.
Llibres i més llibres


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Amb l'opció de "nom i URL" podeu posar el vostre nom i deixeu en blanc el URL, així sabré com us dieu!! Gràcies pels vostres comentaris!!