dijous, 6 de març del 2014

COMPRES COMPULSIVES

No puc, ho reconec...és obrir una web de cupcakes i tornar-me boja buscant les botigues online...sóc terrible!!

A més a més, l'altre dia, viatjant per l'intranet, vaig topar-me amb un utensili que em va enamorar i no vaig poder fer més que buscar alguna botiga online a on comprar-ho: UNA TAPADORA "ANTISALPICADURAS"!!!! Brutal!!!

Perquè ho entengueu, a casa tinc una thermomix que, tot i que em declaro fan absoluta, per fer les cremes del cupcakes o els layer cakes no és gaire efectiva. 
A mi m'encantaria tenir una súper mega KITCHEN AID però el meu home m'ha prohibit rotundament a comprar-me-la, per tant, davant d'un possible divorci (la meva cuina està plena de trastos, ho reconec...) vaig optar per comprar-me una màquina de batre d'aquelles amb bracets que es treuen. Quin és el problema??? Que quan bato amb aquesta màquina la meva cuina es transforma en un paisatge blanc o ple de mantega.

Així doncs, ara que us he explicat part de la meva història, comprendreu la meva felicitat al veure que existia un aparell que resolia el meu problema!!!!

I, lògicament, cap al cistell online de la botiga EL HADA DE ALGODON!!!

I avui ja l'he fet servir!! Aquí el teniu!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Amb l'opció de "nom i URL" podeu posar el vostre nom i deixeu en blanc el URL, així sabré com us dieu!! Gràcies pels vostres comentaris!!