dimarts, 21 d’abril del 2015

GELATS??? NO, CUPCAKES DISFRESSATS!!

Feia mooooolt temps que anava mirant aquesta recepta pel pinterest i pels videos de Cupcake Maniancs i pensant en quina podria ser l'excusa perfecta...i un dia se'm va il·luminar: l'aniversari de l'Àlex i la Carla!!!

Val, va ser al juliol, però mai és tard per presentar-vos alguna recepta bona no???? Problemilla...buscar les fotos i trobar-les :(

Haig de dir que em va enamorar la idea de fer unes cupcakes que et poguessis menjar tot l'envoltori (és genial!!) i a més queden tan boniques....m'encanten, m'encanten, m'encanten!!!

Us ho recomano per quedar-vos amb tothom!!! ;)
Aix....es que són moníssims!!!



CUPCAKES DISFRESSATS DE GELATS 
(recepta d'Alma Obregon)

Ingredients per la massa:
Aquí teniu els cons de
gelats plans...moníssims!!
12 cons de gelats plans
60ml oli d'oliva
170g sucre moreno
115g farina
50g cacao en pols
1 i 1/2 culleradeta de llevat
1 ou 
75ml llet
1 culleradeta extracte de vainilla
75ml aigua bullint

Passos a seguir:
Precalentar el forn a 180º.
Batre el sucre, l'oli i l'ou fins que quedi tot integrat.
Tamisar la farina amb el cacao i el llevat. Seguidament ho afegim a la mescla anterior i batem fins que quedi una massa homegènia.
Incorporarem l'aigua bullint.
Per últim afegim la llet amb l'extracte de vainilla.
Col·locarem els cons dins del motlle de cupcakes i repartirem la massa en els cons, jo he utilitzat un cullerot de gelat.
Enfornarem durant una 20 minuts, fins que a l'introduir un escruradent, aquest surti sec.

Ingredients per la crema:
200g sucre glas
200g mantega a temperatura ambient
2 culleradetes pasta de vainilla

Passos a seguir:
Tamisem el sucre i el batem amb la mantega. Comencem a velocitat baixa i l'anem augmentant durant força estona, fins que la crema s'emblanqueixi i guanyi volum.
Afegim la vainilla en pasta i batem durant un minut més.

Decoració:
La recepta original farceix els gelats sorpresa amb melmelada de maduixa, dolç de llet i xocolata, jo vaig optar per farcir de nutella!!!!
Treiem el cor de les cupcakes amb l'estri per treure el cor a les pomes, i guardem el tros de sobre com a "tap".
Tallem la punta d'una manga i farcim els gelats fins a dalt de nutella.
Col·loquem els "taps".
Amb una altra manga i amb la boquilla 2M decorem la part de dalt del gelat amb la crema de mantega.
Finalment, decorem com ens agradi més: sucres de colors, confitets,...



M'agrada molt aquesta recepta perquè és molt senzilla i, a més a més, sorprèn a tothom!!! A veure si la proveu i m'ho expliqueu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Amb l'opció de "nom i URL" podeu posar el vostre nom i deixeu en blanc el URL, així sabré com us dieu!! Gràcies pels vostres comentaris!!