dimarts, 17 de juny del 2014

Ràpid i boníssim...el MILLOR BROWNIE que he provat!!

Avui us porto una entrada simple, ràpida i increïblement bona: Brownie de xocolata negra amb oreos!!!!! Mmmmmmm....espectacular!!!!

La idea la vaig veure a la web de MEGASILVITA, era una de les receptes que la gent li agraden més i no m'estranya!!!

Amb els brownies sempre he tingut una espineta clavada, perquè no hi havia manera: o hem sortien crus o hem sortien com pedres. Fatal vaja!!

I quan vaig veure aquest, amb aquesta combinació, vaig pensar....ALLÀ VOY!!! I, de debò de debò, és súper fàcil de fer i queda boníiiiiiiissim!!!!!


Vale la foto no és gaire bona,
però tenia molta pressa per menjar-me'l!! jijiji

Doncs aquí us deixo la recepta i, en serio, proveu-lo que us encantarà!!
De fet el vaig portar a l'escola per esmorzar i va volar!!!!! (encara tinc morros amb el Marc perquè me¡l vaig endur i només en va poder menjar un tros....jajajaja)

Per cert, un altre punt positiu és que no és gaire gran, i va molt bé perquè no cal que siguis tropocientos mil...la pots fer qualsevol dia per esmorzar, berenar, postres,....uummmmm ja sal·libo!!!

BROWNIES DE XOCOLATA NEGRA AMB OREOS
Ingredients:
160g mantega fosa
200g xocolata negra (en trossets o ratllat)
3 ous
2 clares d'ou
1 cullereta de vainilla en pasta (si no en teniu, extracte servirà)
165g sucre moreno
2 cullerades farina
1 cullerada cacao en pols sense sucre
120g galetes Oreo 
(jo aquell dia no en vaig torbar de les grans i vaig agafar-ne de les petites. En aquest cas serien 2 paquetets dels que hi ha dins la caixa)

Passos a seguir:
Agafar un motlle no gaire gran (jo vaig utilitzar un de vidre petit del forn, fa 18x25) i espraiar-lo bé amb desmotllant o forrar-lo amb paper de forn.
Preescalfar el forn a 180ºC.
En una cassoleta posarem la mantega i la xocolata i la fondrem a foc lent. Una vegada fos, ho reservarem.
Batre en un bol els ous, les clares i la vainilla. IMPORTANT: batre fins que quedi espumós. Serà la clau per la textura final del brownie!!
Afegim el sucre moreno en dues tongades, barrejant amb compte que no baixi l'espuma dels ous.
Batent amb la mínima velocitat, anirem afegint, poquet a poquet, la xocolata fosa fins que es vagi lligant.
Amb una espàtula, afegirem la farina i el cacao i anirem removent-ho pels costats i el fons, vigilant que no quedin grumolls. Sense pressa.
Partim les galetes en trossos (jo al ser les minis només vaig haver de partir-les per la meitat) i en tirem la meitat dins la massa.
Posem la massa al motlle i després afegim l'altre meitat de galetes per sobre.
Ho enfornarem entre uns 25-30 minuts, o fins que els laterals es comencin a desenganxar.
Aquesta vegada la prova de l'escuradents canvia una mica, ja que no ha de sortir sec, sinó que ha de sortir amb algunes molletes enganxades!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Amb l'opció de "nom i URL" podeu posar el vostre nom i deixeu en blanc el URL, així sabré com us dieu!! Gràcies pels vostres comentaris!!